• Beste leden,

Help jij Helios aan twee nieuwe dug-outs op de velden 2 en 3? Doe dan mee met de Grote Clubactie 2020 en geef je op.

Het is weer zover, de Grote Clubactie staat voor de deur. Waar we normaal gesproken met loten langs de deuren gaan om geld op te halen voor onze vereniging, doen we het dit jaar anders. In plaats van verkoop aan de deur, kan ieder lid nu online via e-mail, whatsapp of andere sociale media loten verkopen via zijn eigen persoonlijke verkooppagina. Zeg nou zelf, dat is toch wel erg makkelijk. Het enige dat je hoeft te doen is je familie, vrienden of zakelijke netwerk een link te sturen naar je verkooppagina en de rest gaat vanzelf. Elke keer als iemand een lot koopt via jouw pagina, krijg je daarvan een bericht.

Wanneer start de Grote Clubactie 2020?
    Voor de verkoop heb je van 19 september tot en met 8 december de tijd. Van de opbrengst willen we dug-outs gaan neerzetten op de velden 2 en 3. Help je mee?

Om je persoonlijke verkooppagina te kunnen maken, moeten we je naam, teamnaam en een e-mailadres doorgeven aan de Grote Clubactie. Hiervoor hebben we jouw toestemming nodig en daarom vragen we je om je aan te melden als je mee wil doen.

Aanmelden? Doe dit uiterlijk 9 september!
    Om je aan te melden dien je het volgende bericht te sturen aan vereniging@svhelios.nl:

Ik meld me aan voor deelname aan de Grote Clubactie 2020 en geef hierbij Helios toestemming om onderstaande gegevens te delen met de Grote Clubactie.
    Voornaam: (naam invullen)
    Achternaam: (achternaam invullen)
    E-mailadres: (e-mailadres invullen)
    Teamnaam: (teamnaam invullen)

Let op: kopieer de hele schuingedrukte tekst en vul je gegevens volledig in, alleen dan kunnen we je aanmelding goed verwerken en heb jij straks je eigen persoonlijke verkooppagina. Meld je aan vóór 9 september!

Namens het bestuur alvast heel erg bedankt voor je medewerking!