• Om de lokale leefomgeving te verduurzamen helpt Rabobank de eigenaren van maatschappelijke gebouwen bij het aanschaffen en installeren van zonnepanelen. Je kunt stemmen op een van de deelnemende verenigingen. Het winnende pand ontvangt 50% van de kosten voor aanschaf en installatie.
    Dit zijn gebouwen die klant zijn van de Rabobank.
    Als SV Helios hebben wij ook de ambitie om ons clubgebouw te verduurzamen.We hebben o.a. plannen om zonnepanelen op onze daken van het clubgebouw te installeren.

Als Helios willen we natuurlijk deze mooie bijdrage binnen gaan halen. Hiervoor dienen we de meeste stemmen te krijgen van de leden van de Rabobank. Iedereen die een Rabobank rekening heeft kan stemmen.

Je kunt stemmen vanaf 28 februari tot en met 31 maart! Lees en volg de instructies

Hoe kun je stemmen?

• Als je de RABO app op je telefoon hebt, dan kun je helemaal rechts onderin je scherm het tandwieltje aanklikken, en daarna helemaal naar onderen scrollen. Daar kun je lidmaatschap aanklikken, en de rest wijst zich vanzelf.
    • Je kunt ook naar de site gaan van de Rabobank:  https://www.rabobank.nl/leden/lid-worden . Ook daarna wijst het zich vanzelf.

Wij hopen dat al onze leden en vrienden van onze club zullen stemmen op ons verduurzaming initiatief en dat we snel onze zonnepanelen kunnen gebruiken!

Mail dit initiatief ook door naar alle kennissen vrienden.

Met vriendelijke groet,
    Bestuur SV Helios