• "Sportvereniging SV Helios gaat intensief op zoek naar deelnemers en vrijwilligers aan de Kika loop op 29 maart."

20 jan 2020
  • dat zegt onze voorzitter in een interview met dhr. Vrielink voor het blad  Colmmagazine.

• Voorzitter Gerard Kok geeft aan dat het een enorm belangrijk goed doel is.

“Ook binnen Helios hebben veel mensen direct of indirect een verhaal. Daarom is het goed om een extra stukje bewustwording los te maken. Ook Helios is een vereniging met een sociale en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ik kom zelf uit het welzijnswerk en weet als geen ander hoe nodig dit is.

Daarom gaat SV Helios letterlijk en figuurlijk zijn ‘beste beentje voorzetten’.” Helios wil zich breed inzetten met zowel de kids als de volwassenen. “Ik hoop dat op deze manier SV Helios zoveel mogelijk andere verenigingen kan inspireren om zich ook in te schrijven. Want het verbinden met elkaar is goed voor iedere vereniging, groot of klein! En om zelf alvast het goede voorbeeld te geven: ook ik heb mij aangemeld als deelnemer, ik loop zelf met mijn vrouw de wandelroute van 5 kilometer.” In mijn directe omgeving zijn nu al meer mensen die mee willen lopen.

Binnen onze vereniging zal Monique Vrielink zich bezig gaan houden met de organisatie rondom de KIKA-RUN. De komende weken zal Monique de trainingen van de jeugdteams bezoeken om uitleg te geven over dit doel en deelt dan de flyers uit.

Het handigste voor de vereniging is, als een persoon per team een team aan gaat maken op de website www.colmschatevoorkika.nl beginnend met SV Helios. Gevolgd door eigen invulling. Voorbeeld Helios JO15-2 of Helios de gamers. Zo kunnen we precies zien hoeveel Heliosmensen zich hebben opgegeven. Lukt het niet, dan kan je altijd contact opnemen met Monique via kledingcommissie@svhelios.nl om je daarbij te helpen.