• Beste leden,

Op 19 september zijn we gestart met de Grote Clubactie. Samen gaan we proberen om twee nieuwe dug-outs te scoren voor onze club!

20 leden hebben zich aangemeld voor een persoonlijke verkooppagina en zij hebben tot nu toe al 323 loten verkocht! Dat betekent dat we ruim € 770 hebben opgehaald. Een hele mooie prestatie.

We hopen dat er meer leden zijn die willen helpen om dit bedrag nog wat op te hogen. Meedoen is makkelijk en het verkopen gaat bijna vanzelf. Het enige dat je hoeft te doen is de onderstaande link door te sturen naar je familie, vrienden, buren en kennissen. Zij kunnen via de link direct een lot kopen en onze mooie vereniging steunen. Uiteraard mag je ook zelf loten kopen! Er zijn mooie prijzen te winnen zoals de hoofdprijs van €100.000, 4 jaar lang zorgeloos rijden in een elektrische auto, een mini-cruise en nog veel meer.

Help je mee? Dit is de link: https://lot.clubactie.nl/lot/sportvereniging-helios/320068

Dank voor je hulp!

Bestuur Sv Helios