• Ik ben 57 jaar en loop al vele jaren rond bij Helios. Vader van 2 zoons, Mike en Mitchel, niet geheel onbekend binnen Helios. In tegenstelling tot mijn zoons, heb ik niet de illusie een echte Helios man te zijn. Wel ben ik van mening dat Helios meer is dan zo maar een voetbalvereniging. Sterker het is niet eens alleen maar een voetbalvereniging.

Heb bij Helios vooral als leider de nodige tijd doorgebracht. Daarnaast jeugdkampen meegemaakt en met een clubje het Henk van Raantoernooi voor de jeugd een aantal jaren georganiseerd.

Ik ben ondernemer in hart en nieren en men kenmerkt mij vooral als recht door zee, gedreven en duidelijk. Ik hou van structuur, maar ben dus ook wel ambitieus en heb vele jaren bestuurservaring.

Ben nuchter in de aanpak (verwacht geen dingen die er niet zijn) en voor vernieuwing. Ik huldig het principe dat het onmogelijk zou moeten zijn dat je een jaar later nog precies hetzelfde doet.

Door Covid had ik het gevoel best wel tijd over te hebben en zodoende heb ik mij gemeld bij het bestuur. Met elkaar hebben we afgesproken dat ik een jaar mee loop en dan zien we wel verder.

Voor mij persoonlijk zal de grootste uitdaging zijn of het werken met vrijwilligers bij mij past. Voor mij zijn afspraken vrijwillig, maar nooit vrijblijvend! Daarentegen begrijp ik als geen ander dat het wel leuk MOET zijn om vrijwilliger bij Helios te zijn. Ik wil graag bouwen, maar ook zeker de identiteit van Helios behouden. Zie mijzelf eigenlijk ALTIJD in een faciliterende rol. Proberen structuren aan te brengen en mensen in hun kracht te krijgen. Daarvoor is het belangrijk dat de omgeving waarin dit moet gebeuren, vruchtbaar is.

Moge ik daar een bijdrage aan leveren.

Everhard Gerritsen